onsdag 11 januari 2017

Nu tittar jag fram igen!

Jag kan konstatera att det är över två veckor sedan jag bloggade senast. Under dessa två veckor har jag fått massor med intressanta och inspirerande poster i mitt flöde från andra lite mer produktiva bloggare. I mitt stilla sinne undrar jag hur det går till. Vad får ni alla kul idéer ifrån och vad gör man när man har total idétorka!?! Det sistnämnda har varit mitt bekymmer de sista veckorna. Trots en hel del ledig tid har jag inte haft lust att skriva, har inte haft några idéer och inga ord har kommit naturligt. Men nu är jag på gång igen, har tagit mig upp ur dvalan, tittar framåt och har börjat ta itu med allt som har legat on-hold.

Året börjar bra tycker jag, har redan en hel del planer:
* Gå en intensivkurs i Crossfit, redan nu på lördag. Behöver lite mer energi och idéer till min verksamhet och hoppas kunna få en del input som kan användas i mina pass och med PT kunder.
* Åka på två veckor semester till Sri Lanka. Lite senare i vinter, men jag längtar redan!
* Simma Vansbrosimmet ihop med min kompis Sara. 
* Förhoppningsvis (hoppas, hoppas, hoppas!!) kan jag vara med på Må Bra dagarna uppe i Norrland i augusti som bl.a. min goda vän Maja är med och arrangerar. Tänk er en långhelg med vandring, fjällöpning, yoga, god mat etc långt upp i Norrländska fjällen. Hur härligt låter inte det??
* Vad jobbet beträffar kommer jag utöka mitt samarbete med ett av gymmen jag jobbar med nu under våren. Det känns väldigt kul! 
* Jag kommer även i år att vara med som arrangör och sponsor till Ironhen Skogås. Härligt projekt, en riktig höjdpunkt i slutet på augusti. 
* Samt några ytterligare saker som ännu inte är helt klara! 

Vilken lista va?! Inte så illa, och det är inte ens halva januari än. Det kommer nog bli ett bra år, det här också! 

Förresten, vad har ni för planer?

Årets första höjdpunkt har redan ägt rum . Skidåkning i Hälsingland i isande kyla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar